Nissan předvedl dechberoucí reklamu s dramatickou 3D optickou iluzí

Nic nemiluje internet víc, než staré dobré optické iluze. Jedna taková byla k vidění na vlastní oči v Londýně, kde se nacházel 3D plakát Nissanu.

Displej ve tvaru krychle, který má demonstrovat elektrický Nissan Qashqai, dokáže vytvořit 3D hloubkový efekt a samotné vozidlo jako by vystupovalo z obrazovky.

Na šestimetrové krychli se každých patnáct minut promítá minutový film, v němž se auto vynoří z dramatické bouře a pak jakoby „vyskočí z obrazovky“.

Instalaci s 3D efektem vytvořili Scott Andrews a Leigh Gilbert z londýnské pobočky TBWA. Mediální agenturou byla Manning Gottlieb OMD, o produkci se postarala Pixel Artworks a outdoorovým specialistou byl Talon Outdoor.

Zdroj: mediasamosa.com

Upozornit na nové komentáře
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
0
Budeme rádi, když okomentujete tento článekx