Orlando Bloom se stal ambasadorem oblíbeného českého piva
Orlando Bloom, který se proslavil rolí bojovného elfa Legolase v populární filmové sérii Pán prstenů, byl jmenován novým ambasadorem značky Staropramen, jak uvádí server American Craft Beer.
Spojení Staropramenu se známým hercem přichází v době, kdy ve světové kategorii piva pokračuje rychlý růst českého piva Molson Coors, které zažívá výrazný růst ve východní Evropě, Velké Británii a Asii. Značka s vyšší než prémiovou cenou na naprosté většině trhů je klíčovým motorem růstu pro strategii společnosti.
Staropramen se vaří již více než 150 let. Tradiční český plzeňský ležák s obsahem 4 % alkoholu se vaří s použitím prvotřídního českého chmele, který dodává lehce chmelové a ovocné aroma a svěží čistý říz.
„Prahu jsem si zamiloval, když jsem tam několik let žil a pracoval,“ řekl Bloom. „Je to nádherné město plné úžasných lidí, ale je těžké se jim zavděčit, pokud jde o pivo. Staropramen uspokojuje toto náročné publikum už více než sto let, což vypovídá o tom, jak je dobré.“
„Praha je domovem těch nejlepších světových pivovarnických odborníků a je jednou z nejnáročnějších a nejtěžších pivních kultur na světě. Orlando je pro Staropramen ideálním partnerem – je mistrem svého oboru, stejně jako naši sládci, a k Praze má zvláštní vztah, protože zde několik let žil a pracoval,“ uvedla Debbie Macková, ředitelka pivních značek divize Molson Coors pro Evropu, Střední východ, Afriku a Asii a Tichomoří.
Nová reklama Staropramenu se odehrává v Praze a Bloom v ní vysvětluje své vazby k tomuto městu i to, jak vznikla jeho pivní kultura. Kampaň a její partnerství s Bloomem je oslavou rodiště Staropramenu a vztahu tohoto piva k těm, kteří oceňují odbornost.
Zdroj: americancraftbeer.com, redakce
Autor článku